»Picasso je sam ugotovil, da bi lahko njegovo celotno delo razdelili na sedem različnih slogov, vsak od njih pa odraža njegov odnos do sedmih žensk v njegovem življenju: Fernande Olivier, Eva Gouel, Olga Hhohlovo, Marie-Therese Walter, Doro Maar, Francoise Gilot in Jacqueline Roque.«
»Gre za delo, ki predstavlja obraz in je zelo ekspresivno. Je radostno, veselo. Predstavlja življenje ... To je eden tistih predmetov, ki so bili del našega življenja, našega intimnega življenja – mojega življenja z mojimi otroki.«
»Treat je bil poln ljubezni do svoje družine, do življenja in do svojega dela. V vsem je blestel.«
»Ko smo postavili dela dveh različnih umetnikov, se ponuja nov 'pogovor', ki omogoča, da lahko dela obeh pogledamo na nov način.«
»Ali misliš, da boš ljudi zanimala? Ne boš jih, nikoli, zaradi sebe res ne ... Kvečjemu zaradi radovednosti do osebe, katere življenje se je na takšen intimen način dotaknilo mojega.«
»Življenje sva si organizirala drug mimo drugega. Imava drugačen urnik, delo, ritem, način hoje, način odpiranja vrat, tudi tistih na omaricah v kuhinji in hladilniku.«
»Navedeno neugodno vpliva na usklajevanje poklicnega in družinskega življenja na kmetijah, kakovost življenja ter odločanje mladih žensk za življenje in delo na kmetiji.«
»Vse, kar sem izvedel o sedmi umetnosti, sem izvedel na delavnicah pri Jocu. Joco me je naučil, kaj je življenje.«
»Odnos do tujcev se je močno poslabšal. Enako velja, na drugačni ravni, tudi za odnos do žensk.«
»V številnih letih kampanj in javnega življenja sem podelil nešteto stiskov rok, objemov, izrazov naklonjenosti, podpore in tolažbe. In niti enkrat ‒ nikoli ‒ nisem ocenil, da sem ravnal neprimerno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju